Projects

Home / Projects

Optymalizacja działań handlowych sieci seat’a w Polsce w obszarze: sprzedaży, serwisu, zarządzania serwisem i punktem dealerskim.

Zwiększenie efektywności działań handlowych I struktury zarządzania siecią sprzedaży, dobór personelu, działania coachingowe dla przedstawicieli oraz kadry zarządzającej.

Wspomaganie procesów marketingowo handlowych w sieci dealerskiej oraz podniesienie efektywności działań procesów zarządzania w stacji obsługi bosch.

Podniesienie efektywności sprzedażowej dla zespołu handlowego.

Wspomaganie działań związanych z procesem dystrybucji olejów i smarów w śląskim centrum dystrybucji.

Optymalizacja I budowa elementów związanych w przygotowaniem organizacji do projektu oceny personelu, zarządzanie zmianą.

Przygotowanie personelu do skutecznych działań windykacyjnych w oparciu o call center.

Wdrożenie projektu przygotowującego do zmian w organizacji oraz przygotowanie zespołu do skutecznych działań restrukturyzacyjno-zarządczych.

Projekt skutecznego zarządzanie sprzedażą samochodów nowych i używanych.

Przygotowanie oraz wdrożenie koncepcji sprzedaży, dystrybucji oraz procesów zarządzania dla marki wewnętrznej „design by formoza”, budżet, koszty, marketing.

Przygotowanie I wdrożenie do realizacji projektu sprzedaży i dystrybucji podłóg z bambusa oraz inicjacja i nadzór nad projektem budowy własnej sieci sprzedaży typu take a way, optymalizacja działań finansowych.

Inicjacja projektu dotyczącego zmian w organizacji sprzedaży I marketingu w obszarze dystrybucji iI sprzedaży odzieży ochronnej, optymalizacja kosztów.

Wspomaganie procesów zarządczych w obszarze dystrybucji dla sieci handlowych diy – castrama, obi, leroy merlin, optymalizacja procesów.

Przygotowanie i wprowadzenie firmy na polski i europejski rynek produktów dla domu i ogrodu, reprezentacja firmy w kontaktach z sieciami handlowymi – king fisher, adeo, tchibo, obi. Optymalizacja kosztów.