Optymalizacja działań handlowych sieci seat’a w Polsce w obszarze: sprzedaży, serwisu, zarządzania serwisem i punktem dealerskim.
Zwiększenie efektywności działań handlowych I struktury zarządzania siecią sprzedaży, dobór personelu, działania coachingowe dla przedstawicieli oraz kadry zarządzającej.
Wspomaganie procesów marketingowo handlowych w sieci dealerskiej oraz podniesienie efektywności działań procesów zarządzania w stacji obsługi bosch.
Podniesienie efektywności sprzedażowej dla zespołu handlowego.
Wspomaganie działań związanych z procesem dystrybucji olejów i smarów w śląskim centrum dystrybucji.
Optymalizacja I budowa elementów związanych w przygotowaniem organizacji do projektu oceny personelu, zarządzanie zmianą.
Przygotowanie personelu do skutecznych działań windykacyjnych w oparciu o call center.
Wdrożenie projektu przygotowującego do zmian w organizacji oraz przygotowanie zespołu do skutecznych działań restrukturyzacyjno-zarządczych.
Projekt skutecznego zarządzanie sprzedażą samochodów nowych i używanych.
Przygotowanie oraz wdrożenie koncepcji sprzedaży, dystrybucji oraz procesów zarządzania dla marki wewnętrznej „design by formoza”, budżet, koszty, marketing.
Przygotowanie I wdrożenie do realizacji projektu sprzedaży i dystrybucji podłóg z bambusa oraz inicjacja i nadzór nad projektem budowy własnej sieci sprzedaży typu take a way, optymalizacja działań finansowych.
Inicjacja projektu dotyczącego zmian w organizacji sprzedaży I marketingu w obszarze dystrybucji iI sprzedaży odzieży ochronnej, optymalizacja kosztów.
Wspomaganie procesów zarządczych w obszarze dystrybucji dla sieci handlowych diy – castrama, obi, leroy merlin, optymalizacja procesów.
Przygotowanie i wprowadzenie firmy na polski i europejski rynek produktów dla domu i ogrodu, reprezentacja firmy w kontaktach z sieciami handlowymi – king fisher, adeo, tchibo, obi. Optymalizacja kosztów.