Zrealizowane projekty

Home / Zrealizowane projekty

Optymalizacja działań handlowych sieci Seata w Polsce w obszarze: sprzedaży, serwisu, zarządzania serwisem i punktem dealerskim.

Zwiększenie efektywności działań handlowych I struktury zarządzania siecią sprzedaży, dobór personelu, działania coachingowe dla przedstawicieli oraz kadry zarządzającej.

Wspomaganie procesów marketingowo handlowych w sieci dealerskiej oraz podniesienie efektywności działań procesów zarządzania w stacji obsługi Bosch.

Podniesienie efektywności sprzedażowej dla zespołu handlowego.

Wspomaganie działań związanych z procesem dystrybucji olejów i smarów w śląskim centrum dystrybucji.

Optymalizacja I budowa elementów związanych w przygotowaniem organizacji do projektu oceny personelu, zarządzanie zmianą.

Przygotowanie personelu do skutecznych działań windykacyjnych w oparciu o call center.

Wdrożenie projektu przygotowującego do zmian w organizacji oraz przygotowanie zespołu do skutecznych działań restrukturyzacyjno-zarządczych.

Projekt skutecznego zarządzanie sprzedażą samochodów nowych i używanych.

Przygotowanie oraz wdrożenie koncepcji sprzedaży, dystrybucji oraz procesów zarządzania dla marki wewnętrznej „Design by Formoza”, budżet, koszty, marketing.

Przygotowanie I wdrożenie do realizacji projektu sprzedaży i dystrybucji podłóg z bambusa oraz inicjacja i nadzór nad projektem budowy własnej sieci sprzedaży typu „take away”, optymalizacja działań finansowych.

Inicjacja projektu dotyczącego zmian w organizacji sprzedaży I marketingu w obszarze dystrybucji i sprzedaży odzieży ochronnej, optymalizacja kosztów.

Wspomaganie procesów zarządczych w obszarze dystrybucji dla sieci handlowych DYI – Castrama, Obi, Leroy Merlin, optymalizacja procesów.

Przygotowanie i wprowadzenie firmy na polski i europejski rynek produktów dla domu i ogrodu, reprezentacja firmy w kontaktach z sieciami handlowymi – King Fisher, Adeo, Tchibo, Obi. Optymalizacja kosztów.